Hyppää sisältöön

Lahti-Piste

Lahden kaupungin asiakaspalvelupiste, Lahti-Piste vastaa yleisestä palveluneuvonnasta, sekä sähköisen asioinnin opastuksesta. Lahti-Piste palvelee arkisin klo 8-18 välisenä aikana. Lahti-Pisteen palveluneuvojat tavoitat asiointipalvelupisteeltä, kauppakeskus Trion 2. kerroksesta, Palvelutorin punaisella alueelta, sekä puhelimitse, sähköpostitse ja chatin sekä yleisen palautepalvelun kautta.

Lahti-Piste palvelee

Lahti-Piste palvelee arkisin ma-pe klo 8-18.

  • 03 814 2355
  • lahtipiste@lahti.fi
  • Chat lahti.fi  – sivuston kautta
  • Palautepalvelu
  • Lahden Palvelutori, Kauppakeskus Trio 2.krs
  • Tarkastathan aina palvelumme poikkeusaukioloajat sivun alareunasta

Ajankohtaista

  • Joulun ajan poikkeukset aukioloajoissa
    Ma 23.12. avoinna klo 8-16
    24. – 26.12. suljettu
    27. – 31.12 avoinna 8-16
    Ke 1.1. suljettu
  • Käyntiasiointipisteemme löydät Triossa sijaitsevalta Palvelutorin punaiselta alueelta, heti Info-pisteen takaa.
  • Lahti-Pisteen tavoitat puhelimitse, sähköpostitse ja chat-palvelun kautta
  • Suosittelemme asiointia sähköisesti ja puhelimella

Lahti-Pisteen palvelut

Lahti-Piste toimii Lahden kaupungin keskitettynä asiakaspalvelupisteenä. Toimimme kuntalaisen ensisijaisena yhteydenottopisteenä. Lahti-Pisteessä otetaan vastaan anomuksia ja hakemuksia, neuvotaan lupa- ja vuokraustoiminnan asioissa, otetaan vastaan kaupungin maksuja ja hoidetaan Lahden Seudun Liikenteen asiakaspalvelua. Autamme sähköisen asioinnin kanssa tai ohjaamme sinut asiantuntijan luo.

Seuraa meitä Facebook Lahti-Piste
ja Instagram lahti_piste

 

Yhteystiedot

  • Lahti-Piste kaupungin asiakaspalvelu

    Käyntiosoite

    Palvelutori, Kauppakeskus Trio, 2.krs, Vesku-Aukio, Aleksanterinkatu 18

    Näytä kartalla

    Postiosoite

    Palvelutori, Kauppakeskus Trio, Aleksanterinkatu 18, 15140 Lahti

  • Jenni Hannula

    Asiakaspalvelupäällikkö