Kunnossapito
Karttapalvelumme kautta löydät paljon katuihin, puistoihin, viheralueisiin ja varusteisiin liittyvää tietoa.
KarttapalveluunKarttapalvelumme kautta löydät paljon katuihin, puistoihin, viheralueisiin ja varusteisiin liittyvää tietoa.
KarttapalveluunAnna palautetta ensisijaisesti ePalautteena. Palautetta voi antaa myös mobiilisti Trimble Feedback-sovelluksella. Trimble Feedbackillä ePalautteen antaminen on tehty erittäin helpoksi.
Kunnossapidon 24/7 puhelinpalautepalvelu on lakkautettu kesällä 2021. Mikäli et pääse antamaan palautetta ePalaute-palvelun kautta, voit olla yhteydessä puhelimitse Lahti-Pisteen asiakaspalveluun. Tällöin Lahti-Pisteen henkilöstö kirjaa puhelinpalautteen perusteella ePalautteen, joka ohjataan ko. alueen kunnossapitourakoitsijalle. Lähtökohtaisesti ePalaute laaditaan itse.
Lahti-Pisteen asiakaspalvelu avoinna arkisin ma-pe klo 8–18. Tavoitat Lahti-Pisteen puhelimitse 03 814 2355 ja arkisin osoitteessa Lahden Palvelutori, Kauppakeskus Trio 2.krs.
Ota yhteyttä Liikenteen asiakaspalveluun: Palauteväylä.fi
Kiireellisistä ja liikennettä selvästi vaarantavista ongelmista tiestöllä voi ilmoittaa soittamalla numeroon 0200 2100 (24 t/ vrk).
Nastolan alueella on paljon Uudenmaan ELY-keskuksen hoidossa olevia teitä. Näitä ovat mm. Kukkastie, Karhusillantie, Immiläntie, Vehkosillantie, Heinolantie, Villähteentie/Kouvolantie (mt 312), Koiskalantie, Heinämaantie, Haravakyläntie, Lankilantie ja Teollisuustie.
Lahti-Piste kaupungin asiakaspalvelu
Postiosoite
Palvelutori, Kauppakeskus Trio, Aleksanterinkatu 18, 15140 Lahti