Nyt Palvelutorin tiloissa toimivat useiden Lahden kaupungin palveluiden asiointi- ja neuvontapisteet, Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän ohjaus- ja neuvontapalveluita, TE-palveluiden ohjaus ja neuvonta sekä Kelan palvelupiste.
Kaupungin omista toimijoista uutena mukaan on tulossa työllisyyden kuntakokeilu.
Laajennus nykyisten tilojen vieressä avataan vaiheittain vuoden 2021 aikana. Uudet tilat tarjoavat kokous- ja tapahtumajärjestäjille sekä järjestöille ja yhdistyksille entistä joustavampia mahdollisuuksia Palvelutorin tilojen ilta- ja viikonloppukäyttöön. Myös asiointia kehitetään.
– Esimerkiksi sähköisen asioinnin mahdollisuudet paranevat, kun Palvelutorille tulee uusia asiakaskoneita, toteaa projektipäällikkö Laura Packalén-Vehko.
Kauppakeskus Trion omistava Citycon on saanut hyvää palautetta Palvelutori-konseptista.
– Asiakkailtamme saamamme palautteen mukaan palvelutori- ja kauppakeskusasiointi tukevat hyvin toisiaan, asiakkaat voivat hoitaa samalla käynnillä monia eri asioita, toteaa Trion keskuspäällikkö Saara Viento.
Lisätietoja:
Laura Packalen-Vehko, projektipäällikkö, Lahden kaupunki
Puhelin 050 398 5903
laura.packalen-vehko@lahti.fi
Saara Viento, keskuspäällikkö
Puhelin 050 428 0969
saara.viento@citycon.com