Hyppää sisältöön

Työl­li­syys­pal­ve­lut kiin­ni maanantaina 14.10. 

Työllisyyspalvelujen asiakastietojärjestelmään tehdään muutospäivitys, jonka vuoksi palvelumme on suljettu maanantaina 14.10.2024.

Työllisyyspalvelujen asiakastietojärjestelmien uudistaminen aiheuttaa käyttökatkoksen Oma asiointi -palvelussa ja häiriöitä Työmarkkinatori -sivulla maanantaina 14.10.2024.

Kauppakeskus Trion Palvelutorilla sijaitseva Työllisyyden neuvonta -palvelupiste (2. krs, sininen alue) on kiinni maanantaina 14.10. Myös Lahden työllisyyspalvelujen puhelinpalvelu 044 482 6700 on kiinni. Totta! -hanke palvelee normaalisti.

Jos et ole saanut asiaasi hoidettua käyttökatkon vuoksi, otathan yhteyttä asiakaspalveluun heti käyttökatkon jälkeen. Käyttökatkon vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan mahdollisesti korjata jälkikäteen. Varauduthan kuitenkin myös siihen, että käyttökatkon jälkeen sekä puhelin- että verkkopalveluissa voi esiintyä ruuhkaa.

Käyttökatkos ei aiheuta asiakkaille työttömyysturvaan liittyviä seuraamuksia.

Pahoittelemme tilapäisiä häiriöitä palveluissamme.