Hyppää sisältöön

Työllisyyspalvelut kiinni perjantaina 11.10. 

Työllisyyspalvelujen asiakastietojärjestelmään tehdään muutospäivitys, jonka vuoksi palvelumme on suljettu perjantaina 11.10.2024.

Työllisyyspalvelujen asiakastietojärjestelmien uudistaminen aiheuttaa käyttökatkoksen Oma asiointi -palvelussa ja häiriöitä Työmarkkinatori -sivulla. Käyttökäyttökatko alkaa torstaina 10.10.2024 klo 16.30 ja päättyy maanantaina 14.10.2024 klo 8.00.

Kauppakeskus Trion Palvelutorilla sijaitseva Työllisyyden neuvonta -palvelupiste (2. krs, sininen alue) on kiinni perjantaina 11.10. Myös Lahden työllisyyspalvelujen puhelinpalvelu 044 482 6700 on kiinni. Totta! -hanke palvelee normaalisti.

Jos et ole saanut asiaasi hoidettua käyttökatkon vuoksi, otathan yhteyttä asiakaspalveluun heti käyttökatkon jälkeen. Käyttökatkon vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan mahdollisesti korjata jälkikäteen. Varauduthan kuitenkin myös siihen, että käyttökatkon jälkeen sekä puhelin- että verkkopalveluissa voi esiintyä ruuhkaa.

Käyttökatkos ei aiheuta asiakkaille työttömyysturvaan liittyviä seuraamuksia.

Pahoittelemme tilapäisiä häiriöitä palveluissamme.

Työllisyyspalvelut verkkosivuillamme